#TukarLaguKpopDenganKambing

Assalamualaikum.

hai semuaaaaaaaaaaaa. apa khabar? sehat? alhamdulillah, aku sihat je :) ok, ni semangat nak cerita dekat korang ni. cerita ni berlaku tadi. maksud aku harini kan? yup~ berhenti jap, tengah azan tu :3 *4minit kemudian* ok, sambung balik tadi. disebabkan harini bosan sangat. aku dok scroll TL atas bawah macam bos besar dekat KL. lol. kerek siakkkk aku ni kan? k, diam.

disebabkan bosan lah, aku cuba nak buat TL aku ni meriah macam kenduri kahwin. lol. aku just remind kan balik hashtag, #TanyaNajib and #KanBest. disebabkan benda tu dah lama. how about we try a new thing, right? apa salahnya, dari dok study 24hours dan mengadap buku yang masih tak masuk dalam otak. kita try buat diri kita happy. dan juga orang yang ada dalam TL sekali kan? it's good idea right? no? belah lah kau -.- go die~

tetiba je aku terfikir satu benda. aku nak buat hashtag yang tak berapa menarik sangat ni. aku buat, #TukarLaguKpopDenganKambing. k, macam F*** right? so what? just for fun dude. don't take it serious ok? gelabah betul aku ni. speaking konon. ceh, saja je aku nak type bahasa inggeris. k, lari topik. pada mulanya, aku ingat benda ni biasa biasa je kot. takkan jadi trending. dan tetiba sahaja, 5minit kemudia. ambil kau! satu TL aku penuh dengan hashtag ni -.- hahahahaha :D really funny. hashtag bodoh yang aku buat pun jadi trend ek? lol.

tak percaya? check lah sendiri doh -.- hahahaha :D *troll face* tapi ada pula yang tak suka? do i care? pergi M lah kau. kan dah kurang diajar aku ni -_- lol. kbye.
p/s aku dah penat study. esok sambung balik ^^
adios.

No comments: