#Happy25thGDay

Assalamualaikum.

hai semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. k, harini excited nak update blog tetiba. tahu tak kenapa? k, memang tak tahu langsung kan? lalalalala. k, diam. harini kan........... birthday kan.............. husband aku........... wuuuuuuuuu, KEREK SIAK :D hahaha. harini birthday G-Dragon. ahhhhhhhhhhhhh, suka gilos seh aku ni.

harini genapnya 25tahun husband aku. wuuuuu, dah tua :'( sedihnya. takpe, dia tetap, WOW FANTASTIC BABY dan BAD BOY bagi semua VIPs. hahaha, kau ado? dan aku ada buat poster untuk husband aku juga. siap hantar dekat dia. *tweet je* hahaha, hantar juga kan? hope dia nampak dan perasan yang aku send untuk dia. aku memang ikhlas buat untuk dia. dan itu semua wakil dari VIPs MALAYSIA. dan kitorang tetap sayang leader dan BAD BOY kitorang. tak puas hati, silakan. You Jump, YOU lah yang BODOH. hahaha XD

maaf buruk. memang takde idea. sekarang tengah buat lagi. aku nak buat banyak-banyak. sebab itu tandanya aku suka dia :D hahaha, sebagai VIPs kena lah support diorang kan? biarlah dia dihina, dicemuh dan dikutuk. dia tetap tabah dan bersabar sebab dia tahu VIPs tetap support dan berikan semangat untuk dia. lagi-lagi aku yang MOLEK hebat ni :P pfffffttt, aku tahu aku perah santan je tadi tu :3

sekali lagi,
HAPPY BIRTHDAY oppa! #Happy25thGDay trending! WOW FANTASTIC BABY~ Saengil Chukahamnida! Saranghae BAD BOY! from you truly fans, VIPs MALAYSIA :)
Adios.

No comments: