Sweet and Bitter Memories.

 Assalamualaikum.

hai semuaaaaaaaaaa. sihat? aku, alhamdulillah sihat :) kesihatan aku semua dijaga dengan baik. ok, nak share story best gila ni. best? boleh tahan lah. k, ada dua story. tapi aku cuba ringkas kan je, ya?

Sweet Memories

k, ni time hari Khamis haritu. 19.7.2012, bersamaan hari KHAMIS. k, gilaaaaaaaaaaaaaa. kitorang ada jamuan PRS dekat bilik kaunseling. k, tak percaya aku PRS ke? k, takpe.... tak payah percaya pun takpe. muka aku memang tak sesuai jadi budak PURPLE dekat sekolah. LOL. k, setelah sekian lama aku tak menjejakkan kaki aku ke bilik situ. dan langsung tidak mengenali siapa guru PRS aku sendiri. kerana tahun ni, aku tak active seperti dahulu. aku tak tahu kenapa. adakah aku malas? YA. k, itu memang tak boleh dinafikan langsung lah. skip, sehari sebelum aku pergi jamuan tu, Afiqah, classmate aku. dia ajak aku pergi jamuan. Puan Asma nak kenal aku siap. maksud aku nak kenal si PENGERUSI PRS di situ. k, bajet macam ABANG LONG dekat situ :D k, aku ajak Hasya sekali. nasib baik dia ada. kitorang pergi time rehat form2. memang save money gila lah time tu. hohoho.

lepastu, Afiqah suruh aku jumpa Puan Asma. aku apa lagi menggelabah tak tentu pasal lah. dah lah, muka aku jarang tak pernah ada dekat situ -,- cikgu pun tak kenal aku. masa jumpa cikgu tu, dengan muka naif aku salam cikgu dengan kaki kepit. LOL. cuba korang bayangkan. k, memang mimpi ngeri. lalalalala, lepastu tangkap gambar dalam bilik tu. after that makan. k, aku yang paling kuat makan dalam bilik tu. asik menambah je kerja aku. dengan secara SENGAJA. aku sendawa dengan kuat. k, semua gelak. Rais and Aiman pun kata diorang tak boleh sendawa macam tu. -,- perghhhhhhhh, MALU gila. tak malu pun. perkara biasa bagi aku :)

aku dengan Hasya pantang tengok kamera. apa lagi, ratu POSING dekat dalam tu. muka aku comel dan suci. pffftttttttttttt, aku dan Hasya asyik gelak je tengok gambar kitorang. sampai sakit dada aku dibuatnya. k, habis cerita............................. * tak ingat selebihnya *

Bitter Memories

berlaku pada hari yang sama juga. pada hari Khamis. benda ni sangat lah memalukan. semua orang dah tahu -,- time tu, kitorang ada pj time nak dekat balik. cuaca pun tak baik sangat, kitorang main BOLA KERANJANG dekat tapak perhimpunan. time hujan gerimis je lah. game dah start, aku team kelas aku sendiri. lawan KAA. time tu, budak KAA semua rebut bola. aku macam, k apa yang dah jadi ni? dengan sepantasnya. aku melepasi semua budak-budak KAA daripada serang aku. Aishah Sidek ada dekat depan mata aku. aku tahu dia nak rampas. yang lain pun semua kepung aku.

aku nampak Aishah CK dekat belakang sana. time aku nak baling tu, aku terloncat sikit. sebab bola tu ada orang tampar. aku nak tampar benda tu. tiba-tiba............................... malang tak berbau berlaku di tengah tapak perhimpunan tu. aku terJATUH dalam LONGKANG -,- longkang tu sangat lah dalam. tak lah dalam sangat. tinggi aku. k, dalam lah tu kan? sebelum aku nak terjatuh tu, aku ada dengar diorang jerit nama aku. tapi, tak sempat. aku dah terjatuh ke dalam longkang dahulu. kaki kanan dekat dalam longkang. kaki kiri pula, dekat atas.

so, kira macam aku kangkang besar lah -,- fuyooooooooooohhhhhhhhhhhh. hebat kan? dan seterusnya....................... tanpa diduga........... ahhh, tak mampu nak sambung. sungguh PAHIT kenangan aku tu. siapa yang nampak tu, tolong hapuskan fikiran anda dengan segera. ok?  bye-bye dan Assalamualaikum.

Adios.

No comments: