Poster FF.

Assalamualaikum semua.

hai semua untuk kali kedua. aku tetiba rajin nak post poster FF yang aku reka. k, aku tahu benda poster aku ni buruk gila. ni, tetiba je aku berani nak guna warna-warna yang lembut. nak buat macam ANGST sikit. tapi tak jadi sangat. insyaAllah, kalau benda ni dah jadi, aku akan jadikan Tutorial untuk korang. so, korang hayati lah poster aku ni :)

poster Can We See Again ni, aku nak buat fanfic tak lama lagi. insyaAllah time puasa nanti. aku buat cerita ni sedih sikit. watak macam biasa, Lee Seunggi and Suzy*missA. korang tunggu lah, nanti aku update cerita ni. antara poster yang aku suka lah, poster Can We See Again ni. ramai kata lawa. bagi aku, simple je. dan aku suka tengok poster aku sendiri ni. bandingkan yang lain, oh, hodohnya -,-

poster Behind You ni teramat lah buruk. buruk kan? ni takde idea, warna pun tak menjadi. tapi ada orang kata lawa. k ,kau saja je kan nak kena kan aku. aku guna characters Matsumoto Jun*Arashi and Gyuri*Kara. sepatutnya aku guna warna cream. tapi, aku dah test, dan hasilnya buruk gila. so, aku cuba memberanikan diri, guna warna kuning. dan hasilnya begini. OMG OMG, buruk nya T.T

poster Eun Couple ni kawan aku yang minta. so, aku just taruk je dekat sini. dia pun nak buat FF untuk poster ni. maybe lah kot. characters yang dia mahukan, Eunhyuk*Suju and Eunjung*T-Ara. k, lawa ke? dia kata lawa. and others pun kata lawa. k, ni pun tengah malam buta aku buat. 15minit tau siap kan poster ni. hebat kan?

k, poster ni sebernanya dah lama aku buat. tapi tak tahu kenapa aku lupa nak post. ni cuma testing je. sebab aku tak pernah guna warna hitam. tapi sebelum ni pernah lah. tapi guna satu characters je. and tak pernah buat poster yang berwarna hitam. tu pun, kalau ada orang minta baru aku buat. haritu aku buat warna poster B2ST, untuk unnie aku semua. dan diorang suka. k, terharu gila. btw, poster ni aku guna characters yang sama dalam poster Behind You. Gyuri and Matsumoto Jun.

aku tak tahu kenapa aku suka watak diorang. aku suka kalau diorang ada dalam WGM. ahhhh, teringin gila. Gyuri kan pandai cakap Jepun, so boleh berkomunikasi dengan Matsujun :P lol, harapan je semua tu :))

poster Why Me Love You ni, kawan aku pun minta. nama dia Aina. dia suka sangat dengan Myungsoo. so, dia nak Myungsoo dengan Suzy. aku takde gambar lawa mereka. so, aku guna apa yang ada. ok ke? nampak simple gila kan? so, aku tambah lah texture dekat belakang tu supaya tak nampak kosong sangat.

seperti tersedia ada, korang tahukan aku tengah buat FF Never Let you Go. ni poster kedua Never Let You Go. aku rasa yang ni lagi lawa sikit lah daripada poster awal. kalau poster awal tu, nampak sangat ada Handwriting Texture dekat poster tu. lol, dan nampak sangat hodohnya itu. characters yang paling aku sayang, Bomi*A-Pink and Kai*Exo-K. hebat kan? comel lah kalau diorang bersama. wooooooo, bila nak COUPLE ni! LOL.

k, habis dah poster yang hodoh-hodoh aku buat. aku tahu, aku punya takde lah selawa/ sehebat/ sesesecantik korang punya poster. biasalah aku baru nak memberanikan diri menggunakan warna-warna lembut. insyaAllah, aku akan buat yang terbaik daripada poster sebelum ni :) dah lah, tutup cerita. lepasni nak pergi sekolah, takut kena tinggal bas pula. Assalamualaikum.
Note: sesiapa yang mahukan poster, order lah dekat aku. hantar comment dekat post ni. berikan, Watak (lebih pun takpe), warna, tajuk. ok, jangan lupa komen-komen lah sikit poster aku ni :P lol. InsyaAllah, aku akan siapkan poster korang tu dalam hari yang sama.

No comments: